سرور زنان بهشت

دوستان عزیزم این وبلاگ برای بیان فلسفه حجاب وچرایی اینکه یک زن چرا باید حجاب داشته باشد که نتیجه این حجاب ارامش در جامعه انسانی و در اخر بهشتی شدن مرد و زن در کنار هم میباشد

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۴ عارف

فواید حجاب

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ

                                                  حجاب  

فواید حجاب

الف.ارامش روانی 

شهید مطهری می فرماید (نبودن حریم میان زن و مرد و ازادی معاشرت های بی بندو بار ؛هیجان ها و التهاب های جنسی را افزایش میدهد و تقاضای سکس را به صورت یک عطش روحی و یک خواسته اشباه نشدنی در می اورد غریزه جنسی ؛غریزهای نیرومند ؛ عمیق و دریا صفت است و هر چه بیشتر اطا عت شود ؛سرکش تر می گردد ؛همچون اتش که هر چه بیش تر به ان خوراک بدهند ؛شعله ور تر می شود. )

ب.استحکام پیوند خانوادگی

زناشویی را محکم هر چیزی که موجب تحکیم پیوند خانوادگی و سبب صمیمیت زوجین گردد ؛برای کانون خانواده مفید است و در ایجاد ان باید کوشش شود . اختصاص یافتن استمتاعا ت و التذاذهای جنسی به محیط خانوادگی و در کادر ازدواج مشروع؛ پیوند می سازد و وبه اتصال بیش تر زوجین به یکدیگر می گردد .

ج .استواری اجتماع

کشاندن تمتعات جنسی از محیط خانه به اجتماع ؛نیروی کاری و فعالیت اجتماع را ضعیف می کند ؛اما حجاب و پوشش اسلامی هیچ گونه محدودیت برای فعالیت های فرهنگی ؛اجتماعی ؛هنری ؛سیاسی و اقتصادی زن ندارد

د. ارزش و احترام زن

اسلام زن را تشویق کرده که حجاب داشته باشد و زن هر اندازه متین تر ؛باوقارتر و عفیف تر حرکت کند و خود را در معرض نمایش برای مردان نامحرم نگذارد ؛بر احترامش افزوده می شود .

درباره حجاب برتر ؛حضرت ایت الله خانه ای می فرمایند:

چادر ؛بهترین نوع حجاب و نشانه ی ملی ماست .(روزنامه ی جهوری اسلامی؛28/10/78)

همچنین فرمودند :

چادر؛لباس ملی و اسلامی مورد علاقه ی زنان مسلمان ایران است .

بنابراین ؛ ( حجاب ) و ( پوشش اسلامی ) یک  ( ارزش ) است.ارزشمند ترین موجود ؛(انسان ) است ؛ارزشمند ترین سرمایه ی انسان ( معنویت ) است ؛و ارزشمند ترین  معنویات ؛(ابرو )و(شخصیت ) اوست .

برای هر ارزشی خطری است و شهوترانان  در کمین ابرو هستند .ایا یک بانوی مسلمان ؛ عاقل؛ اگاه؛ خردمند ؛عفیف؛ پاکدامن و شایسته؛ نباید برای حفظ هستی وجود خود ؛از (گوهر حجاب )استفاده کند؟
۹۱/۱۰/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
h-e

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی